.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زنگ جشن هسته ای با شعار "شفقت دوستت داريم ..."
در مراسم جشن هسته اي كه صبح امروز با حضور مهندس شفقت استاندار مازندران و جمعي از مسئولان استاني در هنرستان شهيد خيري مقدم ساري برگزار شد ،بیش از چهار هزار دانش آموز شركت كننده در اين همايش ملي به ابراز احساسات با استاندار پرداختند و با شعار ...
زنگ جشن هسته ای با شعار "شفقت دوستت داريم ..."

در مراسم جشن هسته اي كه صبح امروز با حضور مهندس شفقت استاندار مازندران و جمعي از مسئولان استاني در هنرستان شهيد خيري مقدم ساري برگزار شد ،بیش از چهار هزار دانش آموز شركت كننده در اين همايش ملي به ابراز احساسات با استاندار پرداختند و با شعار انرژي هسته اي حق مسلم ماست، فناوري هسته اي در يد قدرت ماست ، شفقت دوستت داريم ... را سر دادند و اين روز را گرامي داشتند.

به گزارش شمال نيوز ، ابوطالب شفقت ،در سخناني در اين مراسم گفت: جشن صلح آميز هسته اي ايران در حالي در سراسر كشور برگزار مي شود كه دشمنان نمي خواهند موفقيت ملت ما را ببينند.
وي با اشاره به اينكه فرزندان ملت ايران بايد از دستاورد هاي دانشمندان هسته اي پشتيباني كنند اظهار داشت: نوآوري و شكوفايي علمي ايران براي همه مسلمانان جهان ارزشمند است.
استاندار مازندران تاكيد كرد: امروز كسي توانمند و مستقل است كه باتواند مشكل بشريت را حل كند و ايران براي استقلال در علوم و اقتصاد گام هايي بزرگي برداشته است و در زمينه هاي فراواني به دستاورد هاي مهمي دست يافت.
استاندار مازندران با اشاره به اينكه فناوري هسته‌اي در زمينه هاي گوناگوني كاربرد دارد تصريح كرد: كشاورزي، پزشكي، فني و مهندسي و هوا و فضا از مهم ترين موضاعاتي است كه دانشمندان در اين زمينه ها به دستاورد هاي مهمي دست يافتند.
رئيس سازمان آموزش و پرورش استان مازندران نيز در اين مراسم باشكوه گفت: ملت ايران در حالي زنجيره هسته اي دانشمندان خود را جشن مي يگرد كه چشم دشمنان را كور كرده است.
عبدالوحيد فياضي اظهار داشت: پيروزي هسته اي ايران با تاكيدات مقام معظم رهبري، پافشاري رئيس جمهور، ايستادگي ملت ايران در مقابل تحريم ها و مجاهدت دانشمندان هسته اي حاصل شد و همه بايد از اين دستاورد ها محافظت و پشتيباني كنند.
وي با اشاره به اينكه تحريم اقتصادي عليه ايران قطع وابستگي را رقم زد تصريح كرد: جوانان كشورمان توانمندي هاي فراواني دارند كه يكي از آن ها فناوري هسته اي است.
فياضي افزود: ارزش دانشمند هسته اي به ايمان و ولايتمداري آنان است و دشمنان از وجه دانشمندان متعهد ايراني در هراسند.

حضور وزير علوم در جشن هسته اي استان مازندران نيز در برنامه ريزي مسئولان برگزاري قرار داشت كه وي موفق به حضور در اين جشن نشد.

حضور دانش آموزان مدرسه غير انتفاعي مبين در مراسم امروز همراه با سر بند و چفيه جلوه خاصي به اين مراسم داده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.272 seconds.